Wednesday 21 March 2012

Saya dan kelas andaman

Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh :)

Di kesempatan ini, saja saya nk menceritakan pengalaman pergi ke kelas 'basic makeup' di Putrajaya pada 11 Mac 2012 yang lalu.
Perasaan teruja bila beria-ria nak belajar dan berjumpa sendiri dengan Pn. Bunga. The Profesional Makeup Artist.
Setibanya di kediaman Presint 9, Putrajaya. Perasan gembira tak tergambar sebab dapat melihat sendiri Pn. Bunga. Memang cantik (patutlah nick name beliau sichanteqjelita) dan beliau sangat profesional. Umur pun muda lagi dia ni. Muda dari saya, 'admire' to her sebab muda-muda lagi dia punyai kemahiran luar biasa dalam bidang makeup. InsyaAllah, learning from the professionalist and may be getting all the knowledge also.
Pagi yang indah itu saya dari Melaka, maklumlah balik bercuti ke rumah MIL. So, pagi Ahad yang ceria saya pujuk my hubby balik after breakfast dalam jam 8 pagi. Kelas bermula jam 11 pagi. Alhamdulillah sempat saya ke kelas pagi itu.
                                               comel Nurul.. berkenalan di dalam kelas

Dalam kelas ini ada seramai 11 orang murid semuanya. Kebanyakan mereka dari agensi kerajaan juga.



Berbaju T shirt putih, itulah Pn. Bunga..

Selepas Pn. Bunga tunjukan cara-cara yang betul makeup, kami pula akan mencotengkan muka kami sendiri...tah la nk jadi apa tak tau la....la...la.. selalu saya makeupkan orang..bila kena makeup diri sendiri ni kekok pun ada..aduuhhh

 Kami semua bersama sijil masing-masing

dan hasilnya...adalah jeng...jeng..jeng..

v
v
v
v
v
v
v
v

My lil baby..menangis teresek-esak sebab 1st time kena tinggal dengan ayahnya..Thank You dear, tolong melayan kerenah Auni :) anak ayah


1 comment:

Anum said...

lepas nie panggil sis la make up

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...