Monday 26 March 2012

Chemistry skin care

Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh :)

Alhamdulillah, hari selasa kesinambungan pencarian rezeki.

Semalam buat pertama kali aku menggunakan set ini..@ 27/3/2012




 dari kiri : Losen serum, Microdermabrasion dan clenser foam F3


Gambar ini sebelum guna set di atas @ 26/3/2012



Gambar di atas selepas menggunakan set Microdermabrasion (2 kali pemakaian) @ 27/3/2012.
Saya hanya pakai lipstik, eye liner and Mineral Loose Powder MK

Foaming F3 memang dah pakai sebelum ini. Cuma 2 lagi produk tu, baru nak mencubanya. Kak Nafisah bagitahu kulit ku kering dan banyak sel kulit mati yang masih degil.

Pertama kali menggunakannya, saya dapat merasakan kulit saya amat sejuk dan bersih. Saya ingin merasai perubahan demi perubahan pada kulit wajah saya. Saya nak rawat semula, biar kecantikan itu bukan datang dari alat makeup semata-mata malah biarkan jelas nampak 'natural beauty'.

InsyaAllah, gambar di atas sebagai testemoni saya sendiri..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...