Monday 4 July 2011

Mengidam

Assalamualaikum :)

Bersua kembali. Aku nak cerita kisah, dalam minggu lepas. Aku mengidam bukan kepada sesuatu yang boleh dimakan/ diminum tetapi peliknya kepada sebuah handbag. Hemmm..tak dapat hajat tu lagi sebab waktu tu rezeki belum ada..tapi merengek kat hubby macam la tk der sale lagi akan datang..huhuhu..teruknya aku ..sesekali penangan mengandung ni..rasa kesian kat hubby.

Aku jadi merajuk tak keruan. Muka muncung sepanjang masa. Hubby terasa pulak, macam dia ada buat salah besar..yang aku nak muncung bagai...Ayang minta maaf abang..tak sengaja sebenarnya...

Ada la beberapa handbag yang aku berkenan..Aku layan pictures je la dulu...Doa banyak-banyak ..ada rezeki terlebih aku akan dapatkan satu...Khas nyer..:)



berkenan pada material kulit, no printed mood

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...