Wednesday 1 June 2011

Happy Birthday "Sayangku :HUBBY"

Assalamualaikum wbt,

2hb Jun 2011, Selamat Hari Lahir aku ucapkan buat suami ku. Usia sudah menjangkau 37 tahun, dengan kehadiran dua cahaya mata dan tak lama lagi tambah lagi seorang. Bertuah abang..hehe. Kasih abang disinari kasih anak-anak kita. Abang, ayang sentiasa sayangkan abang walau apa terjadi sekalipun. Abang adalah suami dan ayah yang baik buat anak-anak kita. Sudah hanpir menjangkau 10 tahun perkahwinan, pelbagai dugaan dan halangan berjaya dan kita sudah serasi untuk menghadapi apa jua dugaan.

Abang, buat pertama kali abang meraikan hari lahir bila anak lelaki abang demam : Muhammad Aqil Aqra demam panas. Tapi sempat ucapkan selamat hari lahir pada ayah. Jam 4 pagi Happy Birthday song for ayah..sempat lg tu..

Anak perempuan abang, Aifaa Allisya bangun awal pagi hari ni, sambil ayah berzikir selepas subuh, anak ayah seorang nie memeluk dan mencium pipi ayahnya. Seronok pula melihat telatah anak-anak. Mereka pandai menilai kasih sayang.  Malah kadang-kadang lebih peka dari orang dewasa. Aifaa dah sediakan kad ucapan dan hadiah untuk ayah.

Isteri abang ni pula, sempat ucapkan selamat hari jadi awal dari tarikh sebenar..hehee dah menjadi kebiasaan aku akan menjadikan hari sebelum adalah hari terindah untuk dilewati bersama keesokannya.. :) Hadiah pun dah beri.. :)


I'am alway with you..darling

We will always be with you.

Kasih sayang kami sentiasa bersama abang. Doa kami, semoga abang sejahtera. Abang adalah nadi dan sayap kami. Moga kami sentiasa dapat terbang bersama-sama. Kasih tidak akan pudar, malah bertambah dari sehari kehari. Abanglah sinar cahaya kami. :) Semoga kita sentiasa dilindungi Allah swt dan sentiasa diberkati. Amin Ya Rabbal Alamin.

2 comments:

Lia said...

happy birthday utk hubby kamu ye..
semoga panjang umur murah rezeki dan bahagia disamping family..
^__^

Raz said...

Thank You Lia. There are more sweet moment to go through.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...