Monday 6 June 2011

Majlis pernikahan dan persandingan sepupu ku

Assalamualaikum wbt :)

Selamat Pengantin Baru buat sepupu ku : Syukri dan Liyana

Bertarikh 3/6/2011 (nikah) dan 4/6/2011 (bersanding)
Bertempat di Taman Cempedak, Jeniang Kedah

Moga disinari kebahagiaan sepanjang hayat. Amin

 jom layan..gambar sepupu sepapat..mak saudara..keluarga...etc ..I really luv u ollss..

Sekali lafaz..Alhamdulillah..menggeletar jugek deme..hehe
membaca taklik sambil di perhatikan isteri


Bukti pernikahan :)
Kami orang Pahang

Anak ayah, sib baik dia tk berlari-lari dan menjerit-jerit
(sebenarnya..aku nak kata...nasib baik ayahnya ada bersama..klu tidak aku huhuhuhu tk ley tahan)
Mak de, ibu pengantin lelaki..tk sabar aku nk pergi kenduri di Pahang pula..ohh msk tempoyak.. Mak de yg msk sure TERBAEKK


 

Abah n Mama ku..Anak mu ini sentiasa rasa tersentuh bila melihat kalian..rasa sayang sangat..

Dari kiri : Mak Lang, Mak Teh dan Mama ku..Kalian mmg ibu-ibu yang aku hargai..


Dari kiri: abahku, Pak Teh dan Hubby i lebbbb  uuuu


Pak Ju dan Mak Chu
Walau pengantin dah lama..tetap romantik..aku suke
Begitu juga Pak Ndak dan Mak Ndak...Manja sangatt
Aku...huhuhu dh mmg begitu.. :)


Ha  nih..anak dara mama...pandai melawa ngn high heels...diam-diam sarung yerrr

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...