Monday 16 April 2012

Testimonial Skin Care of Botanical Set Mary Kay

Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh :)

Agak lama saya tidak ber blog. Dua minggu yang amat perit saya rasakan. Kesibukan sebagai seorang pelajar 'tua' dan sebagai ibu 'muda' hehee. Hari ini berkesempatan untuk post entry berkenaan dengan testimonial produk botanikal dari Mary Kay.

Seperti anda semua maklum, saya sebagai 'Beauty Consultant' akan membantu anda untuk tampilkan diri menjadi seorang yang lebih berkeyakinan dengan gaya dan penampilan anda yang sihat dan cantik.

Baru-baru ini saya berkelapangan untuk mencuba botanical set pada kakak ipar dan anak buah saya. Alhamdulillah kulit mereka memperlihatkan perubahan yang tidak disangka-sangka. Mana taknya, ia hanya memakan masa dalam 45 minit sahaja dan cuba bayangkan kesannya jika pemakaian berterusan.

Anda boleh menilai sendiri..


Kakak ipar saya mempunyai kulit yang berminyak di dahi dan hidung. (berkombinasi). Formula 3 adalah yang saya sarankan.

Foundation Mary Kay adalah Beige 3 dan ivory mineral powder Mary Kay. Lipstik pula adalah Dusty Rose.

Dan ini adalah anak buah saya (anak abang sebelah suami)


CT mempunyai kulit normal. Tiada masalah tetapi ber 'panda eyes'. Untuk kulit beliau adalah Formula 2.

Foundation Mary Kay , beige 3 dan lipstik Dusty Rose.

Jika anda berminat untuk mencuba botanical set. Bolehlah menghubungi saya. Dan ia adalah percuma.. Anda rasakan dahulu. Jika tidak membeli juga tidak mengapa.. :) kerana Sharing is Caring.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...