Thursday 11 August 2011

Selendang Satin Untuk Dijual

Assalamualaikum wbt :)

Rasa teruja pula nak tempek gambar-gambar selendang yang saya nak jual ni. Saya membantu usahawan si jagung muda (adik saya) dia lah beria-ria mahu akaknya ini membantu jualkan selendang-selendang ini untuk sesiapa yang berminat. Ya...saya teruja..kerana ada tiga sebab utama.

Pertama : Saya 'touch up' model saya yakni sahabat saya yang benar-benar sporting ini. Tak sangka pula beliau suka .. Alhamdulillah. Credit too Mdm Lel..hehe (tu nama manja saya gelarkan beliau.

Kedua : Saya gemar akan fesyen selendang, dan saya serasi dengan fesyen begini. Biarlah kalau org nak mengatakan saya over..ataw dah mcm negr* ke..tak pe la, asalkan saya menggemarinya kan...

Ketiga : saya teruja kerana, saya dapatlah suatu pengalaman baru dalam memasarkan fesyen dan selendang terkini untuk tatapan rakan-rakan. Amin.


Rasanya tiga nawaitu saya itu sudah cukup menjerumuskan saya. Semoga rakan-rakan yang lain dapat lihat hasilnya..dan jgn lupa yer siapa yang berminat silalah 'grab'. kerana setiap satunya didatangkan dengan satu warna sahaja setakat ini.

Harga satu selendang adalah RM 20.00 (hanya di office sahaja) kalau jauh sket mcm biasalah ada dikenakan postage RM 6.00

Jum layan....


Turquoise (Sold)


Blue (Available)
 

White (Available)



Red Chillies (Available)



Chocolate (Available)



Maroon (Available)

 
Purple (Sold)


 


Black (Sold)

2 comments:

NM02 said...

model yg tak tahan tu






muahahahaha ^_^

Kacira said...

Salam..sis selendang wrna red chili still ade lg ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...