Sunday 9 October 2011

10 November 2011 : sebulan dari sekarang

Assalamualaikum wbt :)

Hari tersebut akan tiba...aku begitu pasti ia hadir dengan begitu pantas sekali. Walaupun lagi 4 minggu berkira-kira. Aku di landa pelbagai perasaan yang bercampur baur (gembira:resah:risau:teruja:sakit) dll.

Nak cerita sikit pasal pergi checkup 34 minggu pada 4/10/2011 di HUKM.

Keadaan ibu
- Sihat (batuk-batuk beransur pulih setelah minum air kembang semangkuk dan biji selasih)
- berat  = 66kg
- Air kencing = NIL
- Tekanan darah = normal
tapi ibu kena ambil darah sebab doc kata nampak pucat...hemmm prihatin betul doc Yulianty tu..hehee

Keadaan Anak Ibu
- Sihat
-berat = 2.24 kg
-gender= pakar scan tu mcm confident girl je..
-keadaan uri naik sikit...tapi masih peringkat 1 (pemantauan)

Pemeriksaan doktor:

Aku mohon jasa baik doktor untuk c-sect pada 10 November 2011. Sebab utama kerana hari tersebut menyingkap sejarah anniversary nikah ku dengan hubby ..sayang, 10 tahun sudah kita bersama dan Allah tambahkan kita dengan kelahiran anak ini.

Sekarang ni, aku punya habit pemakanan yang sangat menyelerakan. Antaranya aku akan pekena juga aiskrim ini untuk berasa tenang dan gembira....hemm dalam pantang nanti jangan tengok2 pulak yer...:)

mmg sedap aiskrim ni...terasa nikmatnya. choc coated with hazel nut inside..perhhh terliur tau..


Permohonan aku dipertimbangkan dengan alasan jika kesihatan aku dalam keadaan baik. Walau pun begitu aku akan dipantau pada 1 November 2011. Jika Allah berkehendakkan maka jadilah ia...Aku sebagai hambaMu akan redha dan berserah kepada ketentuan Mu. Amin...

Doa kan perjalanan ku sejahtera dan diberkati Allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...